srijeda, 16. rujna 2015.

Zverkine kronike: Biseri nepismenosti (S02E01)

Nakon poduže stanke, vrijeme je za drugu sezonu Zverkinih kronika. Prvu epizodu odlučila sam posvetiti biserima nepismenosti, ljudima koji dižu nepismenost na novu razinu. 


#treštokanje Jedna takva je i moja bivša kolegica. Zaista me iznenađuje činjenica da osoba sa završenom višom školom kaže: konpijutor, dekstop, isponove, napravito, poslato i piše: gracki, Folcvagen i sl. Ispočetka sam joj bila iritantna sa ispravljanjem, ali nakon što se par puta lagano obrukala, sama bi dolazila po savjet. 

Krenimo sa biserima koje sam našla na netu.


 Izvor: Coolinarika

Nominativ - tko, što; genitiv -tkoga, čega; dativ - tkomu, čemu...


Izvor: Kolo sreće

Mislim da djevojka želi selebriti status. Ava Karabatić vonabi.


Izvor: Facebook

Nepismeni udvarači, gotta love 'em. Jedan mi je poslao poruku "kad će mo na kavu". Ne, ni smo bi li na kavi. 

 Izvor: Facebook

Bobiju ću oprostiti nepismenost. Ipak je on pas.

Izvor: Facebook




Izvor: Facebook

Koji je ovo jezik?


 Izvor: Facebook

Barem je napisao hvala. 

Izvor: Facebook

Ovo me sjetilo na mladića koji je rekao Ašer laptop (za Acer).


 Izvor: Facebook

Na čelu mu piše da je nepismen. Pardon, ruci.


Izvor: Facebook

Ćisto sumljam.


Izvor: Facebook


Koji je vaš stav po pitanju bisera nepismenost? Ismijavate li ih iza leđa ili ispravite u lice? 


 - Zverka




Broj komentara: 11:

  1. Ašer laptop mi je jos i slatko!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda će ti biti slatko i ovo: frend iz djetinjstva je za pjevača Ushera, govorio Južr.

      - Zverka

      Izbriši
  2. Moja tetka: "Znas li gdje ima kupit plavi stadion (PlayStation)" :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako kad i kako kog. Ovaj s tetovažom mi je apsolutni vrh, no ne vjerujem da bih njega baš ispravljala direktno :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj, koji na ruci ima potvrdu svoje imbecilnosti, mi je vrh :D Nije dovoljno što je idiotina, već to i svi ostali mogu posvjedočiti...svaki dan :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Jao, svega ima :D Ispravim samo bliznje, ostalima ne solim pamet. da se zele educirati, educirali bi se :)

    OdgovoriIzbriši