utorak, 21. listopada 2014.

Kako NE izrađivati kostim leptira za Halloween

Neki od nas vole maškaranje i koriste sve prilike za maskirati se. Fašnik, karneval, Halloween, tematski tulumi... Sve se prilike koriste! Daj šta daš, jer u duši 3,14 je maškara.

I onda genije (ja, op.a.) dođe na ideju jednog Halloweena biti leptir. Aj šit ju not. Ja sam izjavila prilikom dogovora za Halloween kako ću ja biti leptir. I bila sam leptir. Ali biti leptir nije lako, po putu napravite mnogo grešaka. I skupite prijatelje i rodbinu da griješe s vama i izrađuju s vama vaš kostim leptira. I sjetite se kako na kraju priče vi ste leptir dok vaši prijatelji metalike.*


Leptir i metalike 

Cilj ovog posta je "educirati" sve DIY početnike. Bolje rečeno, cilj je naučiti vas kako je najpametnije sve kupiti gotovo. Ali nema veze, evo što sam naučila iz prvog pokušaja rađenja maske:

1. Ne maskirajte se u maske koje nije lako izraditi.

Ozbiljno. Odustanite od ideje glupog leptira u startu. Za DIY početnike je početnički level slaganja origamija, nije izrada maski. Pogotovo ako nemate pojma što sve morate napraviti i što vam sve treba. Dobro promislite svoj kostim prije negoli se primite posla.

Maskirajte se u duha. Sve što vam treba su bijela plahta (osim ako želite baš biti rozi, zeleni ili plavi duh) i škare s kojima ćete izrezati si proreze za oči. Ako ste rasist, dogodine se možete istim autfitom maskirati i u pripadnika Ku Klux Klana. Dva u jednom.

2. Budite sigurni da imate sve što vam je potrebno pri izradi kostima.

Znači još uvijek niste odustali od ideje da budete leptirić šarenić. Ok, provjerite sve milijun puta. I dobro odvagnite što vam sve treba.  

Ja sam otišla i kupila hrpetinu tila (koji je bio skuplji nego što sam očekivala), elastičnu traku i običan tanki rajf za kosu. I mislila kako je to to. Kao, sve ostalo imam kod kuće. Šta da kažem - ja sam idiJot.

Sreća, imala sam i društvo kod kuće (koje je bilo dovoljno blesasto da sa mnom sve to izrađuje). Volim vas! ;)

Prvo što sam previdjela je bila nekakva konstrukcija za ta krila. Mislila sam nekakve žice će se naći u garaži i lako ću ja to saviti. I našlo se. One izolirane koja bi trebala voditi struju, a ne biti u leptirastom obliku. Onda vam treba i snažan prijatelj koji će ih saviti umjesto vas. Jer izolirana žica nije ni blizu savitljiva kao žica vulgaris.

Sven izrađuje konstrukciju za dobro izolirana krila

Ticala sam na rajf dodavala izolir trakom. Krasno, zar ne? :D


Mihaela niže perlice za prvi pokušaj izrade ticala. 
Dominik samo beskorisno sjedi sa strane i umire od smijeha. 


3. Nikako ne farbajte tkaninu bojama za staklo!

Da. Mi smo to učinili. Bez rukavica. 

Učinite si u startu uslugu i kupite već ofarbani til. Tj. imaju za kupiti gotova krila. Kupite ih. Ne budite ja.

Nažalost, naše ruke su bile toliko kritično prljave i zaljepljene da ih nismo uspjeli uslikati. 

4. Nabavite razrjeđivač.

Trebala je litra razrjeđivača da nam ruke budu blijedo zelene umjesto zeleno-crno-crveno-žute kakve su bile nakon što smo krila ofarbali na ovaj način.

5. Nabavite konac u nekoj normalnoj boji.

Da, ja sam išla zašivati til na konstrukciju bakrenim koncem. Naravno, nikad nisam prije toga ni gumb normalno prišila.

6. I za ticala vam treba žica.

Eeee, da! Jedva sam ju iskopala. I ne, nisam ju bila u stanju normalno saviti. Potrebno je i nešto normalnije od izolir trake za prikvačit ih na rajf. One perlice na startu neće se držati.

Retardirana ticala

7. Ne kupujte jeftinu glitter šminku.

Jer poslije će vam suziti oči. A nešto je potrebno za upotpuniti leptira. Jer svi znamo da leptiri imaju nešto šljokičasto na licu. :self fejspalm:



8. Idući put nek vam ne padne ovako genijalna ideja opet na pamet!

Ja sam nakon toga bila princeza Leia. Ali poučena vlastitom nesposobnošću, dala sam materi da sašije od plahte haljinu. I nadavila sam ju izradom frizure.

Krila svezana za ormar

Leptirasti kostim ionako se ne vidi u mraku

Jeste li i vi dolazili na ovako genijalne ideje? U što ćete se maskirati ove godine?

- 3,14

*Riječ metalike je zakon!

2 komentara:

  1. crkoh od smeha ! Odlican post (kao i inace ) !
    Vazno da je bilo zabavno barem =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Drago mi je da i druge ovakvi promašaji zabavljaju.
      Bilo je i frustrirajuće, i zabavno, i smiješno i svašta. Već godinama prepričavamo našu izradu krila. :D

      Izbriši