ponedjeljak, 22. rujna 2014.

Rečenice (uključujići izreke i poslovice) koje kad drugi kažu, izrazito idu na živce (part tu)

Prvi dio posta možete naći ovdje!

A mi idemo dalje u revijalnom tonu:

6. Carpe diem!


Tko kaže: ljudi koji se smatraju mudrima

Prigoda: kad ti isti prosipaju svoju mudrost (pred nas svinje)

Opis: Ova izreka mi je bila simpatična u osnovnoj školi. Kad kao dijete gledaš "Društvo mrtvih pjesnika" više puta uzastopno jer ti se ne da vratiti videokazetu, zvučiti sve to jako super. I jako pametno. Ali, onda nastupa razdoblje adolescencije pa (ne znam kako bih to normalno rekla ->) rane odraslosti i odjednom je ta stara pametna posvuda. Vreba iza svakog ćoška. Jer to je jedini k***c na latinskom kojeg svi Hrvati znaju reći i onda se ponosno time razbacuju.
Onda još i u modu uđe davati kafićima latinska imena pa po Lijepoj našoj nikne u svakom selu po neka "Carpe Diem" krčma.
Carpe diem mi je sad jednako iritantan k'o riječ ekšli (actually, op.a.).


7. Život je kratak


Tko kaže: stari ljudi i hipsteri i emui i svi živi

Prigoda: kad ljudi vide da si depresivan, misle kako je ovaj izraz super nabaciti

Opis: Ok, jest, život je kratak. Treba li nam konstantan podsjetnik na to? Ono, baš ti hvala što si mi upravo rekao da ću umrijeti. I šta bih ja sad trebala? Iskoristiti dan možda k'o stari Rimljanin? Oš da još obučem togu i nahranim lavove kršćanima?

8. Na mladima svijet ostaje


Tko kaže: spomenuti pod brojem 9., stari ljudi koji ne žele da na mladima svijet ostane, tinejdžeri

Prigoda: kad trebaju opravdati zašto je sve otišlo u vražju mater

Opis: Ma super. Ja ću umrijeti jer život je kratak, pritom ne iskoristivši ga do kraja, a tamo neki mladi će uživati. Zapravo neće, jer na njemu svijet ostaje, a nama se ne da popraviti ga jer ionako ćemo 2 metra pod zemlju. Ili u neki ćup, ovisno koliko vas obitelj voli post mortem. (Nu mene, znam još dvi na latinskom protrkeljati, sad sam si super!)

9. Riječi koje koriste političari


Tko kaže: gamad ovog svijeta

Prigoda: držanje govorancija prepunih lažnih obećanja

Opis: Pogledaj sliku koja govori svih svojih 180 riječi (brojala sam, ali samo jednom i to kasno navečer):

Ovome možemo nadodati i riječi i fraze: transparentno, pašteta, trivijalno, osobnost, enormno, neka institucije rade svoj posao, ustašoid, fašistoid (i slična političko-geometrijska tijela), konzekvenca, integritet, paradigma, ...

10. Čist račun, duga ljubav


Tko kaže: ljudi koji se vole raskusuravati

Prigoda: kad se raskusuravaju

Opis: Ja se mrzim raskusuravati. Ako sam te odlučila častiti, častim te. Ako ti treba nadodati kunu, dvi, pet za nešto, nadodat ću. I nemoj mi vraćati. Jer mi to ide na k. Pogotovo mi ide na živce kad me netko pola godine kasnije podsjeti da sam platila mu neku kavu i sad zato on/ona/ono meni plaća kavu. Plati mi kavu jer sam ti frendica, ne iz neke vražje obaveze. Ja kad druge častim, radim to jer mogu, jer mi je gušt. Ako ti to ne želiš raditi, ne moraš. Ali nipošto mi nemoj plaćati jer sam ja tebi platila prije xy mjeseci.
Ok, ima ljudi koji iskorištavaju ovakve situacije i bez beda će prihvatiti sve ponuđeno, a nikada neće sami se ponuditi bilo što platiti u nekoj drugoj situaciji. I to je grozno i odvratno. Ali ja mrzim brojanje siće i slične gluposti. Ovo ima smisla kad si student, ali kad si odrasliji i kad svi radimo zašto je toliko grozno prihvatiti ponuđeno piće ili jelo gratis? I zašto ne ostaviti napojnicu konobaru, vozaču taksija, cvjećarki... ?
Ova me izreka podsjeća i na situacije kad se ide kod nekoga na tulum/druženje i slično i ta osoba kaže da eventualno donesemo ekstra piće, grickalice i slično. I onda se nađe netko tko ponese količinu samo za sebe. Ono, ja ću popit dvije pive i ja sam donio dvije pive. Osim ako je ta osoba stvarno siromašna, meni ovakvo ponašanje je užasno. Ako donosim, donosim da više ljudi to može probati.
Aaaaaaaaa. Sad sam sama se naživcirala svojim postom. Krasno.

Idući put ću kakvu gluplju, ali veseliju temu. Svečano obećavam.

Nego, pitanje za komentare:
Što vama ide na živce, a drugi to vole govoriti?

Do čitanja, 3,14!

Nema komentara:

Objavi komentar