srijeda, 10. rujna 2014.

Rečenice (uključujići izreke i poslovice) koje kad drugi kažu, izrazito idu na živce (part van)

( Part van, jer zašto sve istresti u jedan post, kad možeš u njih više :D )


Grumpy dan, treba grumpy temu... Pa krenimo redom:


1. A kad ćeš ti?


Tko kaže: šira rodbina što vaša, što tuđa.

Prigoda: Vjenčanja, rođenja tuđe djece, ...

Opis: Ovu rečenicu svi ste čuli. Ako vam se bilo koji rođak/prijatelj/susjed/poštar/.... ženi, vi ste punoljetni i neubračeni, ova rečenica vam ne mine. Uputit će vam je bilo koja osoba iznad 40, koja smatra da jednostavno niste potpuni bez životnog supatnika. Ako ste se pak ubračili, a još nemate djece, jadna vam majka. Dok ne dobijete prvo dijete, vječno vas očekuje ovo pitanje. Kad dobijete prvo, odmah kreće tortura s pitanjem kad će to malo kmečavo čudo dobiti bracu ili seku. Kad rodite drugo, svi će pitati mislite li tu stati... 
Naravno, ovo pitanje se voli uplitati i u druge stvari. A kad ćeš ti...? a) Završiti fakultet, b) Zaposliti se, c) Odseliti od kuće, d) Postati direktor svemira, e) ...

Na ovo pitanje nema dobrog odgovora. Odbrusiš li, svi će se naljutit na tebe (pogotovo tvoja mater koja te je odgojila takvog/takvu nepristojnog/u). Promrmljaš li nešto neodređeno, i dalje te neće puštati na miru. 


2. Požuri polako


Tko kaže: Šefovi, profesori, drugi nadređeni, jako stare osobe, hipsteri (dobro, hipsteri ovo vjerojatno ne govore, ali ako žele bit pravi hipsteri, trebali bi), ...

Prigoda: kad žele da nešto završiš, poprilično brzo, ali ne za dvi sekunde. 5 minuta, recimo...

Opis: Najgora pasivno-agresivna rečenica svih vremena. Mrzim ju još iz doba osnovne škole. Moj profesor likovnog ju je obožavao. Umjetnost se ne požuruje! 
Ovaj izraz ušao je u modu valjda još u doba kad je ona vučica odlučila privinuti Romula i Rema na svoju sisu. Nije ni čudo da su se pobili. Rem je garant bio seronja koji je doviknuo Romulu: "Požuri polako," iste sekunde kad je ovaj počeo zidati Rim. 
Ukratko, ako želite duže živjeti, ne požurujte polako nikoga. 

3. Što možeš učiniti danas, ne ostavljaj za sutra


Tko kaže: svi koji se osjećaju starije i mudro (čitaj: dosadni ljudi, koji ne znaju uživati u životu)

Prigoda: ne treba im prigoda kako bi te podsjetili da moraš nešto raditi, ti lijenčino

Opis: Ova poslovica ide ruku pod ruku s ozloglašenom Požuri polako. Još jedno tjeranje ljudi da budu korisni. Šta ako sam ja danas isplanirala blogovati, a sutra opet raditi?! Valjda znam rasporediti svoje vrijeme (ok, ne znam, ali to nije poanta ovoga posta. P.S. Živciraju li i vas ljudi koji govore poEnta? J*** se riječi poEnta, zvučiš retardirano. Retardirano k'o riječ aktuElno.)! 

Uglavnom, ne vole svi raditi danas. I neke stvari se mogu ostaviti ne samo za sutra, već i za sljedeći tjedan. Sljedeći tjedan bit ću tjedan dana starija i mudrija i bolje ću to obaviti. Proglašavam Danas neučinkovitim. Danas se ne čini. Jasno, glupi marljivi ljudi?

4. Ne možeš imati i ovce i novce


Tko kaže: Ljudi koji ne mogu imati i ovce i novce i žele da i ti patiš poput njih

Prigoda: Kad god pokušavaš nešto ostvariti

Opis: Ova poslovica je glupa. Jako. Recimo vlasnik Macole ima i ovce i novce. I zečeve i medvjede i lisice i svi veselo kartaju. Neki ljudi imaju sve, neki nemaju ništa. Life sucks. Ali samo zato što tvoj život, osobo koja voliš govoriti ovu poslovicu, nije uspio, ne moraš meni ovo govoriti. Poslušaj Des'ree i uzmi tost i pogledaj večernje vijesti. 


5. Tko rano rani, dvije sreće grabi


Tko to kaže: Svi ljudi koji zavide što se ti ne moraš ustati u 6:30 kao oni

Prigoda: Ne treba im posebna prigoda. Recimo razgovarate o receptu za kokice iz mikrovalne i oni će ti to reći. Zašto? Jer znaju da ti možeš peći kokice u 3 ujutro. I spavati do 3 popodne.

Opis: Ova poslovica je šugava. I laže. Ajmo je uzet doslovno. Ona neka naša ženska što je osvojila džekpot na onom europskom lotu je u zadnji čas uplatila listić preko interneta (na tren ovdje ćemo se pretvarati da lutrije nisu naštelane). Eto. Ona nije rano ranila. Znaš li tko jest? Tvoja tetka i susjeda. One vole govoriti ove poslovice. Eto im sad kad su rano uranile, dale 15 kuna, prošetale do lutrije i šta sad imaju? Sigurno ne one milijune koje ima cura koja je uplatila u zadnji čas. A sad zamisli da ju je mater natrala da uplati dan ranije, čim se otvorila lutrija, žurnim polako korakom... Garant bi odabrala krive brojeve, garant!


Do čitanja, 3.14Čić



Broj komentara: 6:

  1. Hahahhahaha svaka cast! Jedva cekam nastavak. Bas si ubola kada da napises ovaj post. Ja sam sad u fazi: A kad ces ti da imas decu? Svaki put se ugrizem za jezik i samo nasmesim da ne bih obrusila drvlje i kamenje na rodbinu. Mnogo besnim na ovo pitanje. I svaki put sve vise a ne mogu se smiriti. Zato je moj muz bio super...upoznaje prvi put neku moju recimo tetku koju sam cak i ja videla poslednji put pre 10 godina. I ona pita: a kad cete decuuuu. A on mrtav ozbiljan kaze: za 7 godina. I ode. Posle mu bilo krivo jer se zezao a ona ga ne zna pa je razrogacila oci u zaprepascenju hahaha.

    OdgovoriIzbriši
  2. Na sestrinoj svadbi priđe mi moj bratić, emo-kreten, šonjo prve kategorije, nikad se s njim ne čujem, ali eto, pita on me mrtav hladan, kad ću se ja vjenčati. Pa ja kažem, ono, nisam nikog našla. Eto njega sa savjetom: ''Previše si izbirljiva. Moraš manje birati pa ćeš nekoga naći.''O da, vjenčat ću se za prvog kretena s ceste samo zato da ti dobiješ onakav odgovor na pitanje kakav si htio. Nek mi puši k***c!

    OdgovoriIzbriši
  3. Decko i ja smo u vezi sto godina i ne zurimo, ali drugi nas pozuruju. Donedavno smo na pitanje kad se zenimo odgovarali " u subotu "; ali decko se prebacio na ucinkovitije " ona zeli sto prije, ali ja necu" :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj što volim čitati tvoje postove :D mogla bi knjigu napisati o izjavama koje me zivciraju, svaki dan odradim bar jedan fejspalm u sebi zbog takvih stvari

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja poludim kad me neko pita kad ću završiti fakultet i koliko još imam do kraja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kad pitaju kad će dijete treba reći
    'Radimo na tome, često, i maloprije smo, čim dođemo kući opet ćemo, stvarno puno radimo, na puno načina i na puno mjesta'
    neće više pitati...

    OdgovoriIzbriši