petak, 18. travnja 2014.

Zverkine kronike, vol. 7

Danas velika zvijezda nekoć je "čuvala ovce i janjce" - LINK


Čo-čo-čobanica bila sam ja,
kad san bila mala, Čobanica Jelica.
Sa-sa-sad, sad san narasla,
sad san sve u jednom - žena, majka, kraljica.

Eto vidite da nisam bila zlobna i napisala da je bolje da se držala prvotnog zanimanja.

Alex Grdić u akciji - LINK




I meni izgleda kao fotomontaža. Alexina ruka sigurno ne bi bila na stolici da je slika real thing.


Nego, kako fotošopom dobiti taj "hajde da se drogiramo, ma nek' se oči sjaje" pogled?


MODNE KRITIKE

Od tabua do trenda: čarape na sandale - LINK



Pardon, malo sam povratila u sebi. 


Što je sljedeće? Cipele na trenirku? Veliki kambek šuškavih trenirki?


MTV MOVIE AWARDS 2014.

Lupita Nyong

Recite da sam seljak, al' mene ovo neodoljivo podsjeća na one tepihiće. Nu slika:



Iggy Azalea

Sandale koje izgledaju kao da na sebi imaju nanogvicu za praćenje osuđenika dale su taj badass touch dosadnjikavoj bijeloj haljini.

Rita Ora

Na stranu haljina (neloše je izgledalo na teveju), meni ova poza na slikama, s rukama u "džepovima" izgleda kao scena iz horora o trudnici koja nosi demonsko dijete.

Shailene Woodley



Zašto? Zašto bi itko htio izgledati kao ženski Petar Pan na MTV dodjeli nagrada?


Uskršnji specijal - seksi zečice




To bi bilo sve za danas od mene. Želim vam svima sretan Uskrs. Neka bude veseo i šaren kao Lupitina haljina, tepihić ili pak:


- Zverka



4 komentara:

  1. Te carape na sandale ili jos bolje na japanke su za sva ona jutra kad vidim da mi je nestalo mlijeka za kavu pa trk do ducana neprocjenjivo i prakticno

    OdgovoriIzbriši
  2. HAhahahaha meni su zecice pobedile kao i naravno lepe zelje na poslednjoj slici! Vrh! Hahaha.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lupitina haljina doista podsjeća na TAJ tepiščić, i treba malo edita na njoj :zvrko:.

    "Na stranu haljina (neloše je izgledalo na teveju), meni ova poza na slikama, s rukama u "džepovima" izgleda kao scena iz horora o trudnici koja nosi demonsko dijete." - lol, i u sve se savršeno uklapa tapirung u kosi.
    A ova Iggy (tko je ta uopće?) može švercati kokain u tim sandalama...

    OdgovoriIzbriši
  4. ahahahahahahahahahahaahaahahha ne znam šta je luđe! ali znam da me ne čude čarape na sandale, ipak sam iz Splita. i ne, ne nose moji sugrađani čarape na sandale, nego mi to svakodnevno gledamo na turistima! :D točno se zna ko je Čeh, ko je Švabo... :)))

    OdgovoriIzbriši