nedjelja, 12. siječnja 2014.

Ružice od dizanog tijesta s nadjevom od badema

I tako, dođe nedjelja.
I prođe.
Eh, kad bi tako mogla reći za neke tuge, ali ne ide, još su tu i rugaju mi se svaki dan, neke čak i u ogledalu kad se pogledam, neke u tuđim očima kad me pogledaju, a neke ne trebam ni gledati da bih znala da su tu. E te takve, opipljivo nedodirljive, e te su najgore.
Kao mraz zašivene za moje obraze, jebeno neodvojive.




I opet jedna moja pjesma o prijateljstvu, žao mi je što je skoro sve moje pjesme o prijateljstvu imaju pa skoro automatski predznak "tužne", ne želim da steknete dojam da su sva moja prijateljstva tako dramatična i bolna, jer nisu, bar ne dok traju :D
Šalim se :)

Sljedeći put ću s vama podijeliti jednu svoju pa skoro totalno pozitivnu pjesmu o "drugarstvu", a do tada evo par mojih uobičajeno tugaljivih stihova:



REMINISCENCIJA

Otvoriš vrata i odeš
negdje daleko
u more maslačka
tko sam ja
da pitam te zašto
ionako
ljubav je samo koridor od tuge do pakla.
Isječeni pravci
i nepopijene obmane
nisu za nas
sporedne uloge
znam
loše percipiram
mislim da voliš zelene jabuke
bez peteljki
kao bez obveze.
Bolno je
nikada nije bilo tako
baš nikada
ne tako lako
vratit suze na obraze.


Vjerojatno neki od vas čitajući ove redove i naslov ovog posta imaju upitnike iznad glave, ono WTF?? tj, kakve proklete veze ima ovo trkeljanje s fucking ružicama od dizanog tijesta?!


                                                                                                               Izvor



To je karakteristično za mene i moje postove, ništa bez drame i trkeljanja, ali ništa i bez kolača i šećera, di je drama tu su i kolači, pečenje me smiruje, kao i konzumacija istih :D

Stoga, evo recept za prefine, nježne i mekane ružice od dizanog tijesta!
Nadjevene su smjesom od badema, slatkog vrhnja, grožđica, ima tu i vanilije, cimeta, limunove korice, ruma..

Recept je odličan, iskušajte!


Ružice od dizanog tijesta s nadjevom od badema


Sastojci za tijesto :

600gr glatkog brašna
1 kockica svježeg kvasca (40gr)
100 gr šećera
1/4 mlakog mlijeka
2 jaja
100gr omekšalog maslaca

Prosijati brašno u zdjelu, napraviti udubljenje u koje dodati izmrvljeni kvasac i žlicu šećera, preliti s toplim mlijeko i promiješati s malo brašna i kvasca, te tako zamiješeno ostaviti da odstoji oko 30minuta.
Zatim u smjesu umiješati 2 jaja, ostatak šećera i omekšali maslac te zamijesiti tijesto te ga opet ostaviti na toplom da se diže oko 30 minuta.

Sastojci za nadjev:

200 gr mljevenih badema
100 gr kiselog vrhnja
100 ml slatkog vrhnja
125 gr smeđeg šećera
100 gr grožđica
1 žlica ruma
1 prstohvat cimeta
1/2 nastrugane mahune vanilije
naribana korica limuna

+ 200gr šećera u prahu
   5-6 žlica limunovog soka

Sve sastojke staviti u zdjelu i miješajući dobro sjediniti.

Tijesto tanko razvaljati tanko na pobrašnjenoj plohi te ga premazati pripremljenim nadjevom pa ga rezati nožem na trake širine dva prsta i duge 10cm koje potom treba smotati i tako dobiti oblik ružice( možete i napraviti i rolade pa ih rezati na šnite te tako također dobiti ružice). Ružice potom slagti jednu do druge u namašćen lim, ali ne pregusto, tj, ostavite malo prostora između njih, jer će tijekom dizanja i pečenja još porasti.
Tako pripremljene ružice ostavite pokrivene da se dižu još bar 20 minuta.
Peći ih na 180 stupnjeva oko 45 minuta.
Šećer u prahu pomiješati s limunovim sokom da bi dobili preljev koji ne smije biti previše gust te još vruće ružice premazati preljevom.


 
 
Dobar tek!
Mica Kuharica



 
 
 
 
 

2 komentara:

  1. Da, baš i ja imam zadnjih nekoliko miseci takva neka previranja u sebi, a sve vezano za prijateljstva... Valjda čovik šta ide stariji jednostavno postaje drugačiji, mijenja se. Non stop razmišljam o nekim propalim prijateljstvima, kao i onima koji idu k raspadu, a niti mi ih se ne da spašavati... Ma da se razumimo, imam još puno super prijatelja, ali naravno, uvik boli kad skužiš da je nečemu došao kraj.
    I naravno - recept (i fotografija) izgleda super! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post :))

    Sviđa nam se tvoj blog i nominovale smo te za Liebster Award, mozes ovdje pogledati post: http://lejla23ema34.blogspot.com/2014/01/pocascene-smo-we-are-honored.html

    :)

    OdgovoriIzbriši