petak, 13. rujna 2013.

Mesna rolada s nadjevom od komorača i šampinjona

Kiša napokon!
Vani miriše jesen i to me baš raduje, kao što sam već pisala, jesen je moje omiljeno godišnje doba i u jesen mi se opet vraća volja za životom i inspiracija za sve, od kuhanja, pisanja, putovanja i banalnih stvari, poput nove metode slaganja lonaca u kuhinjskom ormaru ili preslagivanja čarapa i rublja :D .
Evo, i ovo pišem u 5: 25h, dok normalan svijet spava ja ne mogu dočekati da ustanem i započnem novi jesenji i kišni dan.

Pa malo divnog ritma za dobro jutro ili dobar dan, pa se bacam na pisanje recepta.




Recept koji vam danas donosim je jednostavan u svojoj pripremi, a složen u svojim okusima.
Nastao je kao posljedica nedostatka recepata s meni dragim povrćem komoračem i pokazao se kao vrlo uspješan jer moja gora polovica prezire komorač, ali ga obožava u ovoj kombinaciji.

Ja ga inače obožavam, kao Maja Šuput solarij pa i sljedeći recept koji budem dijelila s vama biti će na bazi komorača, ali bez Majine fotke (možda je ova fotka primjerenija za recepte s  piletinom sa žara i sl)! :D

                                                                      Izvor

I kao što već rekoh, ova rolada je vrlo jednostavna za pripremu te je vrlo pogodna za svakodnevne ručkove, ali i za one svečanije, kad poželite nekoga impresionirati.
Bar ja to tako vidim :D
Za ovaj recept najčešće koristim teletinu, ali jučer nije bilo lijepog komada mesa, pa sam izabrala jedan krasan ružičasti dio svinjskog buta, koji mora biti tanje narezan tako da meso nije potrebno tući.


Rolada s nadjevom od komorača i šampinjona


Sastojci (za 2 osobe) :

1 veliki odrezak teletine ili svinjetine od buta (oko 300-400gr)
suhi vrganji
maslinovo ulje


20 gr svježeg kozijeg sira
30-50 gr tanko narezane pancete


1 veća stabljika komorača
200 gr šampinjona (očišćenih i narezanih na tanke ploške)
2 mlada luka
1 češanj češnjaka
0.5 dl bijelog vina
2 pune žličice meda
peršin
sol, papar
voda

Meso s nekoliko suhih vrganja marinirati u maslinom ulju preko noći.
Kada je spremno za pripremu, maknuti vrganje s mesa i sačuvati ih za nadjev, meso posoliti lagano i premazati s kozjim sirom te preko sira rasporediti tanko narezanu pancetu.







U tavi zagrijati maslinovo ulje, dodati narezani mladi luk i češnjak te lagano prepržiti.
Dodati na kolute nasjeckanu stabljiku komorača i šampinjone, malo prodinstati pa zaliti s malo vode.
Pokriti tavu poklopcem i dinstati par minuta,posoliti,popapriti te dodati vino i suhe vrganje koji su preostali od marinade i dinstati oko 20 minuta poklopljeno i s povremenim miješanjem, dok komorač i šampinjoni ne omekšaju.
Pred kraj kuhanja dodati med i nasjeckani peršin pa ostaviti još par minuta na vatri da se okusi dobro prožmu, po potrebi još začiniti.

Nadjev rasporediti po pripremljenom mesu, lagano zarolati i učvrstiti konopcem ili čačkalicama s donje strane, ja ovaj put nisam imala konopac pa sam se poslužila čačkalicama.







Roladu staviti u pleh premazan s maslinom uljem, popariti ju i utrljati u nju sitno narezane listiće komorača te preliti maslinovim uljem.
Peći u prethodno zagrijanoj pećnici na 200 stupnjeva oko 30 minuta.

Nakon pečenja ostaviti roladu da se malo prohladi i narezati je na kriške, do 1cm debljine.

Poslužiti ju uz prilog po želji i svježi kozji sir, ja sam ju ovaj put poslužila uz pečene mahune i obožavani kozji sir, odlična kombinacija :) .











Dobar tek!

Mica Kuharica


Nema komentara:

Objavi komentar