subota, 3. kolovoza 2013.

Pogađalica: Stare fotografije domaćih "selebova"

Kao što sam naslov kaže, morate pogoditi "seleba" koji se nalazi na slici. Riječ je o starim fotkama naših zvijezda i zvjezdica.
Za slučaj da ne uspijete pogoditi samim pogledom na sliku o kome radi, ispod slike je pitalica inspirirana stihovima Vjekoslave Huljić.
Ako Vam ni pitalica ne pomogne, u zagradi se nalazi odgovor (samo pređite mišem preko zagrade).



                                                                                                          izvor

Bio je ružno pače,
a sad je slatko mače,
Birkinice mu puno znače
i nosi roza kupaće.

Će-će,
on baš je će-će,
će-će
i bogati stranac mu ga meće.

( Marko Grubnić )



                                                                                                           izvor

Tomconov brodić bio ti je mali,
hej haj mala, 'ajde ne budali!

Sada si sa Prašom,
ni tu kruva nema,
već 10 godina hodate,
a nisi mu žena.

Hej haj, lozu daj,
lozu daj,
da se ubijem k'o zmaj.

(  Danijela Martinović  )





                                                                                                        izvor


Bam-bam-bam! 2x
Di ste pi*ke,
stigla ja,
malo razmažena,
kad me vidiš - nirvana!

Bam-bam-bam! 2x
Suknja mi je kraća od tvog remena,
daj mi malo vremena,
i pojačaj bas,
ja pustit ću glas!

( Jelena Rozga )





                                                                                                              izvor

Pla-pla-plastika,
fan-fan-fantastika.

Si-si-silikoni,
sili-koni,
kao maka-roni,
maka-roni.

Neven Ciganović )





                                                                                                        izvor


Volim staro, volim mlađe,
samo para nek' se nađe,

Pare me izluđuju,
pare me uzbuđuju!

Pe-he-he-he-tak je dan za metak,
pe-he-he-he-tak je dan za nas!

Vlatka Pokos )






                                                                                                          izvor

Nek' se trese, nek' se ori stadion,
kada mene kara on,
neka bude lom,
nek' se trese cijeli stadion.

Ja sam mala garava,
sve sam Dinamovce pokarala,
la la la la!

Karanje nije varanje!
Je je je je!

( Nives Celzijus )





                                                                                                        izvor

Kraljica bakra to sam ja,
estrada je moja sudbina,
kraljica bakra kažu svi,
svi žele biti moji drugovi.

Burekana, tarapana!
Dalmatinka, sevdalinka!

( Severina )






                                                                                                     izvor

Nažalost, na slici piše o kome se radi pa nije fora, ali ipak evo pjesma - pitalica.


Svi pjevaju, ja ne moram!
Svi pjevaju, ja riječi ne znam!

Dalmacijo u mom srcu i oku,
kamene, maslino i stino,
toči bilo vino!





                                                                                                     izvor

 Ova gđica. je u kategoriji vonabi selebova, ali morala sam s vama podijeliti ovu sliku.

Ja sam mala bez morala,
volim orala-la-la,
baš sam seksi maca,
al' zlobnici kažu da sam štraca.

( Maja Morales )




- Zverka

Nema komentara:

Objavi komentar