četvrtak, 18. srpnja 2013.

Grumpy leksikon, vol. 2

Želite li se prisjetiti prvih 12 pitanja, to možete ovdje - klikenzi. Nastavljamo...


13.) Da si životinja, koji bi bila?

3.14 Čić: Kornjača. Žive dugo i nigdje im se ne žuri. Ljenguza u meni im je zavidna.

Mica Kuharica: Slonica. One žive slobodno u netaknutoj divljini, ne jedu druga stvorenja, nemaju baš neprijatelja, žive u velikim skupinama tj obiteljima i drže se matrijarhata. Uz to su jako suosjećajne životinje koje obožavaju glazbu i imaju veliko pamćenje. Takav život mi se sviđa.

Zverka: Mačka. Sviđa mi se taj lajfstajl.

Meow: Definitivno mačka - tko ne bi želio imati batlera, ruke za maženje, serviranu klopu i unaprijed pripremljenu ispriku za grebanje kad te netko živcira - "to mi je u prirodi". Iako sam inače više "dog person", totalno kužim i respektiram mačju spiku.



14.) Da na jedan dan možeš biti hrvatski seleb, tko bi bila?

3.14 Čić: Mila Elegović, jer za njom fućkaju muškarci na placu.

Mica Kuharica: Mladen Grdović - jer budale i Bog čuva.

Zverka: Vuco. Pojavila bih se u nekoj emisiji i psovala ljudima koji mi idu na živce i mahala evrićima. Kasnije bih se dobro najela i napila te pjevala.

Meow: Nikolina Pišek, da vidim kako je to biti najpametniji ikad igdje.


15.)  Gif koji najbolje opisuje kako se trenutno osjećaš.


3.14 Čić:

Mica Kuharica:  
                                                                                                        Izvor

Zverka: 
                                                                                           Izvor


Meow:



16.) Koji seleb ima naljepše silikone?

3.14 Čić: Gordana Buzov aka Goga morska sirena. Djeluje tako prirodno.


Mica Kuharica: Soraja. Rijetko viđen sklad silikona i prirodno lijepog lica.


                                                                                                        Izvor

Zverka: Đana Apostolski. Grudi su joj dovoljno razmaknute da se ljeti ne zalijepe jedna uz drugu i ne znoje.

                                                                             Izvor

Meow: Definitivno Tori Spelling! Ova rupa među njima je tako praktična - za držanje mobitela ili ruža za usne! Em su lijepe, em su praktične - što više možeš poželjeti?



17.) Koja ti je najdraža torbica Modnog Mačka?

3.14 Čić: Draga mi je ona siva birkinica. To je prava svestrana torba za jednog osebujnog muškarca. S njom je išao i na plažu, a i u kupovinu cvijeća. Ako kliknete na linkove, vidjet ćete kako savršeno mu ide uz roze kupaće.

Mica Kuharica: Ova fejk Birkinica, koja mu vjerojatno služi i kao kamp kućica.


                                                                                                        Izvor

Zverka: Meni je crna Boston torba favorit.

Meow: Ova (nemam pojma koje je marke, ne kužim se u to, bit će da nisam prava žena), tako mu lijepo ističe isklesana, depilirana prsa i vragolasti sjaj u očima.


18.) Koja ti je najdraža pjesma s Dore?

3.14 Čić: Teško je odlučiti između klasika kao što su Sanja Trumbić - Da bar vječno živimo ili pak Valentina - Made in Europe, ali za nijansu pobjeđuje Martina sa svojim svevremenskim hitom Idi, leđa mi okreni:



Mica Kuharica: Također Martina s svojim trash evergreenom Idi, leđa mi okreni.

Zverka: Definitvno Martina sa Idi, leđa mi okreni.

Meow: Još jedan glas za Martinu i "Idi, leđa mi okreni". Bojim se da tu pjesmu nitko nikada neće moći nadmašiti.




19.) Podijeli s nama jedan Facebook status.

3.14 Čić: Ah, tako je teško odabrati. Jel' mora biti moj originalni ili može neki šerani? Ako može šerani, ovaj me uvijek navede na razmišljanje:

"Jedan dečko od 16 godina otišao je u inonstranstvo - kada je se vratio čekala ga je njegova majka sa suzama od radosti na aerodromu! Ona ga je toliko jako zagrlila koliko je mogla, jer ga je puno poželjela. U tome joj reče sin: Majko, ja znam - da me puno voliš ali ti mene osramotiš kad me tako pred svima grliš kao da sam još malo dijete! To je majku puno uvrijedilo, jer je mislila da se njen sin ne raduje da je vidi. 6 godina kasnije opet ide sin u inonstranstvo, sada ima 21 godinu, ali majka je ipak pošla na aerodromu da ga isprati. Ali ovaj put ga nije zagrlila, nego mu je okrenula leđa i rekla mu uplakana: "Pazi na sebe - sine moj." Kad se opet vratio, majka nije bila na aerodromu. Kad je stigao kući, vidio je jedno pismo s buketom cvijeća od njegove majke. Od silne radoznalosti otvorio je pismo i pročitao ga skroz, kada je završio, zaplakao je jako jer je momentalno to bio njegov najgori trenutak životu. U pismu piše: Sine moj .. kada sam te prije 6 godina zagrlila, plakala sam od radosti, ali kada ove redove čitaš, ja sam već u grobu, u jednom sanduku, pošto sam radi raka umrla. Plakala sam kada sam ti okrenula leđa na tvom drugom odlasku, jer nisam htjela da te osramotim, ali sam ipak znala, da je to bio, zadnji put kad sam te vidjela. Ja te puno volim i uvijek ću biti tu u tvojoj blizini - Tvoja mama!"

Ovaj status me uvijek ostavi zbunjenu ostatak dana. Za početak kako šesnaestogodišnjak nakon šest godina ima samo dvadesetijednu? I ja bih htjela tako stariti. Druga stvar, zašto majka nariče po aerodromima, ta ne bi da joj se sin ženi? Zašto je naglasila da je u jednom sanduku pokopana, jel' postojala mogućnost da bude pokopana u njih više? Što ako imaju nekoliko grobnica, a sad sin ne zna u kojoj je? I zašto je morala umrijeti radi raka? Tko je taj rak i šta bi mu se dogodilo da nije umrla? I konačno, je li sina sad sram što ima toliko nepismenu mater?

Mica Kuharica: Bio je....kao i drugi....imao je oči....usta.....noge...golfa...2-ojku...išao je u textilnu...izbacili su ga iz nje...onda se prebacijo u konobare...i onda je zauvijek otišao u mašinobravare..i zaboravio me...i nikad više nije pomislijo na mene....da volim motore i njega, VOLIM GA!

Zverka: -Decko: - Hoces li se udati za mene??¨¨
..Cura : - Ali ,ja neznam ni kuhati,prati ,cistiti...
..DEcko: . Ne zenim te da mi budes sluskinja ,nego ŽENA.... ; ))) *____* : )

Meow: Ovaj me je posebno dirnuo, što gramatikom i pravopisom, što dirljivom ljudskom pričom, što dodatnim bonusom - podukom da je 4+3+2=13.


DEČKO: Ne mogu više ovako,zaista ne mogu!

CURA: Što ne možeš?
DEČKO: Prevario sam te..žao mi je!
CURA: Bolja je,zar ne?!

DEČKO: Nije! Ni jedna te ne može zamjeniti,ni jedna nije bolja od tebe!

CURA: Znala sam.

DEČKO: Šta?

CURA: ....

DEČKO: Jesam li te povrijedio?

CURA: Da!

DEČKO: Žao mi je,oprosti mi,jesam te iznevjerio?

CURA: Iznevjerio si nju!

DEČKO: A boli te prevara,zar ne?

CURA: ....


(3 mj. kasnije)
DEČKO: Ej malena!
CURA: Pogriješili ste broj gospodine!
DEČKO: A koga sam dobio?!
CURA: .... (spusti slušalicu)

(2 god. kasnije)
CURA: Eno ga! (poviče)
PRIJATELJICA: Aha,vidim
CURA: A ti ga poznaješ?
PRIJATELJICA: Pa to mi je dečko!
CURA: Voli li te ?
PRIJATELJICA: Zaručio me,pogledaj!
CURA: Voliš li ti njega ?
PRIJATELJICA: Ne znaš ni sama koliko!^.^
CURA: .....

(3 god. kasnije)
PRIJATELJICA:
CURA: Čemu suze draga?
PRIJATELJICA: Otišao je,napustio me,rekao je da ju voli.
CURA: Koga? Kamo je otišao?
PRIJATELJICA: Otišao ju je pronaći!
CURA: Ali koga?
PRIJATELJICA: Rekao je da je voli,da voli svoju malenu.

(4 god. kasnije)
PRIJATELJICA: Idemo na kavu?
CURA: Samo da sina otpratim u školu.
PRIJATELJICA: Nađemo se na starom mjestu u 14:00.

(3 sata kasnije)
SIN: Mama,mama..učitelj nam je pričao o svom ljubavnom životu.
MAJKA: I šta ti je rekao sine?
SIN: Da već 13 godina traži svoju malenu!:)
MAJKA:
SIN: Majko,zašto plaćeš?
MAJKA: Oprosti mi sine.

(10 mj. kasnije)
-majka mu se razboljela,operacija je bila jedino rješenje.
MAJKA: Sine,moram ti nešto reći.
SIN: Volim te majko.
MAJKA: Odlazim k anđelima i bit ću tvoj anđeo čuvar,pratit ću te kroz život,čuvati te i nikada te neću napustit kao što je to učinio tvoj otac,znaj,mama te voli.
SIN: Umireš,zar ne majko? Nemoj me napustiti,molim te.
MAJKA: O sine moj! (zagrljeni)
-srce joj prestaje kucati.

(4 mj. kasnije)
SIN: Učitelju,zašto ste svaki dan mojoj majci na grobu ?
UČITELJ : Tvoja majka je bila moja malena.



20.) Što bi ponijela sa sobom na pusti otok?

3.14 Čić: Britvicu. Jednom kad naiđe kakav brod, ne želim da me ostave na tom pustom otoku radi dlakavih nogu.

Mica Kuharica: Bear Gryllsa.


                                                                                                       Izvor

Zverka: Ne bih išla na pusti otok. Koji ću k tamo?

Meow: Ne što. Koga. Njega. Zgodan, snažan, a još je i s Havaja, pa bi se vjerojatno snašao u tom okruženju.



21.) Kad bi mogla biti neki superjunak tko bi bila?

3.14 Čić: Wonder Woman jer ima velike sise i zna se tući, i nakit joj služi kao oružje. Di ćeš bolje.

Mica Kuharica: Spužva Bob. Nitko mu nije ni do koljena a i živi u ananasu na dnu mora.

Zverka: Batman. Odnosno, Batwoman. Ima super kuću i auto i svi se lože na njega, a i dobrotvor je.

Meow: Vampirella - sviđa mi se priča i radnja tog stripa, a i žena je komad i pol


22.) Kad bi se natjecala na izboru za Miss i kad bi te pitali što najviše želiš, koji bi odgovor ponudila?

3.14 Čić: Milijardu švicarskih franaka. I mir u svijetu.

Mica Kuharica: Spas za dupine, mir u svijetu i ovim putem pozdravljam svoje roditelje, posebno mamu i tatu!

Zverka: Imam sve što želim. (Preseravala bih se, je l'.)

Meow: Voljela bih da imam više samopouzdanja u druge ljude.


23.) Koliko će vremena proći prije no što postanete selebovi i mognete same sebe stavljati u Freš Treš?

3.14 Čić: Predmnijevam još nekoliko tjedana. Ipak ne možemo preko noći se vinuti u zvijezde. Kad bi Nova TV počela s ponovnim emitiranjem Red Carpeta, sve bi išlo puno brže. Ovako smo osuđene na anonimnost još neko vrijeme.

Mica Kuharica: Ja sam već seleb od kada mi je šćuku ispred kemijske čistionice pomazio Jasmin Stavros. Od tada se teško nosim s slavom i ljubomorom ostalih Čki.
Ako ovako nastave raspast ćemo se kao Feminem, 17 puta.

Zverka: Imam prvomajske slike od ove godine gdje roštiljamo u toplesu. Planiram ih poslati jednom portalu i tako besplatno reklamirati blog. Vjerujem da će nas to vinuti u zvijezde.

Meow: Ček, kak to mislite "prije nego postanete selebovi"? Zar mi već nismo selebovi?



24.) Koliko imaš pari cipela?

3.14 Čić: Premalo. :(

Mica Kuharica: Dovoljno. Za ovaj tjedan.

Zverka: Ne znam točno, ali znam da nije dosta.

Meow: Ja bih rekla premalo, Mr. Meow bi rekao: "Bičpliz, imaš ih previše".


25.) Koji ti je najdraži svatovski običaj?

3.14 Čić: Ajme teško mi se odlučiti. Toliko je tu super stvari. Lažna mlada, pokušaj izlaska barjaktara iz auta pred crkvom i bacanje prazne kutije Ballantine'sa su mi jedni od dražih. Ako moram izabrati samo jedan nek' to onda bude naručivanje pjesama dragim mladencima na lokalnom radiju. Posebno me gane kad mlada naruči svojoj majci onaj klasik: "Ne plači maaaaaaajko, ja ooooodlazim s njiiiiim. Ne plači maaaaaaajko, pomiiiiiiri se s tiiiim. Ne plači maaaaaaajko ti moja jeeeeeeediiinaaa, jer ljuuuubav, jer ljubav je mojaaa sudbinaa."

Mica Kuharica: Skidanje podvezice.

Zverka: Čekanje da mlada izađe uz pjesmu Izađi mala i rakijicu. Tu je i neizostavno kupovanje dotične. Volim taj svatovski humor.

Meow: Plesanje mladenaca koji se zaljubljeno i ganuto gledaju, dok svira "garavušo garava, ti si mene varala". Rezanje torte uz lascivne komentare tipa "tko dublje umoči, bit će sretniji prve bračne noći", "gurni ga dublje" i slično. Tako dirljivo! Tučnjava oko buketa koja je agresivnija od ultimate fighta (Mirko Filipović bi se posramio).


Pozivamo i vas, drage/i Grampiz, da ponovno popunite naš leksikon u komentarima. 
Također, ako imate pitanje na koje biste htjeli da odgovorimo, slobodno ga nadopišite. Objavit ćemo ga u sljedećem leksikonu. :) 

Nema komentara:

Objavi komentar