srijeda, 29. svibnja 2013.

Celebrity primjeri kako se ne (na)šminkati

Šminku (mejkap, je l') koristimo kako bismo se uljepšale, ali slike koje ću vam danas pokazati primjer su kako se NE (na)šminkati.

izvor

Za početak, loš pokušaj contouringa Lindsay Lohan. Zapravo, može li se to uopće nazvati contouringom? Lilo izgleda kao dobrodržeća 70-godišnjakinja na ovoj slici.

izvor

Vjerujem da postoji razumno objašnjenje zašto Nicole ima bijeli prah ispod očiju i na nosu. Možda se pohvatala u brašnu kao u onoj sceni u Varljivom letu '68. ili gugutala kraj bebine napudrane guze. Nadam se samo da to nije droZa. Kako god, nije jedina. Društvo joj pravi i Uma Thurman i njen bijeli nosić.

izvor


izvor

Eva je baby puderom prikrila podočnjake i to dobro, ako smijem primijetiti. Tko je uočio podočnjake kraj dvije debele bijele crte ispod očiju.

Ipak, pobjednica u ovoj kategoriji je Drew sa pričom Kako plavom Niveom konturirati lice.

izvor





Nadam se da je bila prepijana kad se išla šminkati, jer inače ne znam koja je njena isprika za neravni i debeli obrub na očima. Olovka izvan ruba usana je uvijek odlična ideja, želite li postići vizualno veće usne. I još po mogućnosti, tamnija od ruža.


izvor

Ovo mi nije goth, već meth look. Može proći i pod rakun look.


izvor

Rumenilo ispod očiju je uvijek odlična ideja ukoliko želite izgledati pomalo bolesno.


izvor

Catherine sa crvenim očima kao da je ispala iz Black Swana.



Isprva sam mislila da se zaje... Odbijam vjerovati da bi netko ovako našminkan izašao iz kuće.


izvor

Lijepo ste se našminkale i pomislite - "ali, fali mi još jedan detalj, još nešto" i odlučite se staviti plavu olovku za oči na donji rub oka. Meni ovo izgleda kao da su joj oči naopako.


izvor

Courtney Love je priča za sebe. Teško je naći sliku gdje normalno izgleda, tako da mi ovo čak i nije bio neki šok.


izvor

Ne, ovo (desno) nije Jack Nicholson, već Leighton Meester. Odličan Joker look, B.



izvor

Christina, osim što pretjeruje u jelu, pretjeruje i sa šminkom. Ovaj trandža look joj nimalo ne laska.


- Zverka



2 komentara:

  1. Ajmeee, pa ovo je grozno! Ali ajde, bar sam se nasmijala :D

    OdgovoriIzbriši
  2. dođe mi da komentiram "a jadne" ali sam pao, sam se ubio, hehe. šalim se. žao mi ovih sa puderom, ali ovi popratni komentari nakon slika čine sve ovo jako komično, jer bi u protivnom stvarno bilo žalosno.

    OdgovoriIzbriši