ponedjeljak, 29. travnja 2013.

Najbolje od Top Shopa (Tv prodaja)

Obožavam reklame Top Shopa na tv-u. Koliko god puta ih gledala, uvijek me uspiju nasmijati. Reklame su poput njihovih proizvoda -  totalno glupe i besmislene, ali tako prokleto smiješne. Ovo su moji favoriti:


Pest reject


Ovaj uređaj odbija muhe, komarce, štakore... Zanimljivo je kako ubija štakore, ali je npr. za mačke bezopasan. Reklama je urnebesna. Najbolji mi je frajer koji nije mogao trenirati u podrumu, jer su mu muhe smetale. Meni je bilo neugodno u njegovo ime kad je govorio taj tekst. Na ovu sliku sam naletila na forumu. Vidljiva je učinkovitost Pest rejecta.

Čarobnjak Šivko



Žena kreće na posao i pukne joj šav na suknji. Umjesto da se presvuče, ona trči po šivaću mašinu i ide šiti tu suknju. Ne skida ju, već šije dok je suknja na njoj. U kojem paralelnom svemiru je to najbrže riješenje?
Nedavno je snimljena nova reklama, jednako besmislena kao prethodna.

Slimmies čokoladice za mršavljenje



Proizvodi za mršavljenje me oduševljavaju još od doba Čang Šlanga. Zašto? Kao prvo, uvijek bacaju kifle u oči novim forama - bilo da je riječ o čaju, kavi, a ovaj put i o čokoladicama - koje znanstveno i činjenično potkrijepe. Drugo, mršavice koje imaju onaj fejk "reklamni" osmijeh. Treće, slike prije i poslije su toliko nevjerojatne, da bi i 80ogodišnjakinja s očnom mrenom vidjela da se ne radi o istoj osobi. Dajte, koristite fotošop barem.

Terapeutski ovratnik Dr. Hoa


Za početak, Dr. Ho zvuči kao alter ego Nicki Minaj, a ne kao doktor. Ovo izgleda toliko debilno, da jednostavno odbijam vjerovati da ovako nešto zbilja djeluje. Imam osjećaj da "glumci" u reklami koji nose taj ovratnik zapravo boli dok "pumpaju" to čudo.

Mini trimer

Nažalost, nisam našla odgovarajuću sliku ovog trimera, ali pretpostavit ću da ga se svi sjećate s reklama. Ovu reklamu obavezno su emitirali u vrijeme ručka. Dakle, stariji gospodin tim mini trimerom šiša dlake u ušima i nosu te na leđima. Trimer ima i ugrađenu lampicu, tako da možete raditi i po mraku. Pretpostavljam da je to za neke kinky igrice u spavaćoj ili za odlazak na kampiranje. A možda, netajpoše, ako krenete podrezivati dlake u nosu, a nestane struje.


Ako ćemo realno, svi proizvodi iz Top Shopa su žestoki treš, ali odabrala sam ove zbog meni najzabavnijih reklama.



- Zverka



Broj komentara: 5:

  1. Hahaha, meni su te reklame genijalne. Super su mi i one neke tenisice koje dokazano pomažu u mršavljenju i još su i u trendu (kako da ne). Inače, jednom sam gledala neku emisiju kad je ženska tužila neku tvrtku koja proizvodi te pizdarije za mršavljenje pa su našli njenu sliku na fejsu i stavili na taj proizvod bez njenog odobrenja i znanja (a žena je stvarno smršavila i stavila sliku prije i poslije, ali naravno nije koristila njihove proizvode nego se ubijala u teretani)...

    OdgovoriIzbriši
  2. Moj decko je kupio mini trimer i to je jedna velika glupost.. I oni nastavci koje dobijete da odrezete dlake na odredenu duljinu uopce ne funkcioniraju.. Jedino sto trimer dobro reze su dlake na rukama ili na nogama ( kod muskaraca) jer su te dlake duge i rijetke..

    OdgovoriIzbriši
  3. Ahahahahahahahahahahahahaaaa užas! Al evo da priznam, ponekad kad želim ispraznit mozak nakon posla, a prije popodnevnog sna, volim na lokalnim televizijama pogledat ove urnebesne reklame. U zadnje vrime mi je hit onaj sokovnik s naopakom čašom, a prije toga me oborio s nogu "poznati svjetski šminker" kojemu sam momentalno zaboravila ime. Koji smijeh! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misliš na onaj koji još i sjecka povrće? Čudi me da nema mini trimer "u sebi", pored toliko drugih opcija. <3

      - Zverka

      Izbriši