utorak, 30. travnja 2013.

Kruh od češnjaka i pesto od rukole i badema

Nemam puno vremena za pisanje danas, tek samo na brzinu da s vama podijelim svoj recept za kruh od češnjaka i pesto od rukole i badema.

Kruh moram doraditi, iako je ispao savršen, moja lošija polovica se oduševila, ali ipak, mislim da sam stavila previše maslinovog ulja pa preporučujem da tu količinu smanjite bar za polovicu, tj, stavite 2-3 žlice maksimalno, a povećajte količinu vode po potrebi.

Naime, imala sam problem pri miješenju, bilo mi ga je teško zamijesiti rukama, pa sam stoga dodala još ulja i malo više vode, te ga pokušala spasiti miješenjem mikserom i upalilo je :)
Samo sam ga dovršila rukama.
Tako da vam preporučujem i da odmah ga zamijesite mikserom i dovršite rukama.

E sad i koja lijepa riječ o ovom kruhu.

Kruh je divan,zaista divan, mirisan, mekan i aromatičan!
Poslužila sam ga za doručak toplog iz pećnice, najbolji je ako se jede sa svježim sirom ili maslacem, jer je sam po sebi aromatičan i poseban.

Za ručak, unatoč pečenoj janjetini s krumpirima, moja lošija polovica je prvenstveno jela ovaj kruh, nije taknula niti jedan krumpir, tako da uz pečenje i salatu je i više nego dovoljan, a ja sam pesto koji sam također jela za doručak poslužila si za ručak, s tjesteninom.

Odličan doručak i ručak, koji ne zahtijeva mnogo vremena, ako ujutro ispečete kruh i napravite pesto, možete ih poslužiti i za ručak, ostaje vam samo skuhati tjesteninu, napraviti salatu i ispeći dobar komad mesa ili ribe.


Kruh od češnjaka

500 gr glatkog brašna
1 vrećica suhog kvasca
7 češnjeva češnjaka
3 dl mlijeka
1 dl mlake vode
7 žlica maslinovog ulja (pogledati uvodni dio posta)
1 žličica soli
1/2 žličice suhog origana
2 žličice nasjeckanog peršina

Češnjak očistiti i staviti s mlijekom na laganu vatru da kuha oko 15 minuta.
Ohladiti ga malo te smiksati u pire.

Brašno prosijati, dodati mu kvasac, sol, origano, peršin, maslinovo ulje i pire od češnjaka i mlijeka te uz mlaku vodu zamijesiti tijesto (pročitati  uvodni dio posta) .

Pleh nauljiti, ostaviti ga u toploj pećnici da se ugrije pa tijesto staviti u njega, pokriti i ostaviti na toplom da miruje 1h.
Premijsiti ga, napraviti 4 mala kruščića, premazati ih s malo mlijeka , posuti s krupnom soli te ostaviti da miruje još 15 minuta.

Peći oko 40 minuta na 180 stupnjeva.







Pesto od rukole i badema

3 šale rukole
1.5 žlica mljevenih badema
peršin
sol
papar
4-5 žlica maslinovog ulja

Rukolu oprati te skupa s ostalim sastojcima vrlo kratko izraditi štapnim mikserom.



                                                                                             Dobar tek!
                                                                                          Mica Kuharica

Nema komentara:

Objavi komentar