petak, 15. ožujka 2013.

Najgore od Dore 90ih

Dora je pokojna već dvije godine i izgleda moramo se pomiriti s tim. HRT više ne želi organizirati ovu veličanstvenu manifestaciju. Svaki pravi trešer zbog ovoga krajem svake zime pusti koju suzu, ali onda se sjetimo kako se bliži Eurosong i bude nam malko lakše.

To što je HRT odlučio ubiti Doru, ne znači da joj ne treba odati priznanje s nekoliko postova. U ovom sam prokopala kroz neke stare užase i donosim vam uvjerljivo najgore što smo mogli čuti. 

Dora 1993. 

Alka & Sandi - OK


Ok, njih dvoje imaju i gorih pjesama, ali pojedinačno. Ovu pjesmu je bolje gledati negoli slušati jer Alka i Sandi su se skroz potrudili oko outfita. 

Alter Ego - Ritam u grudima


 

Kad čujete ovu pjesmu pomislit ćete kako teško da ćete do kraja posta čuti gori glas. E pa, drago mi je što ću vas morati već uskoro razočarati.

Academia - Tam tam ta ram


Prethodna pjesma je možda imala groznog izvođača, al zato ovaj razvaljuje. Ako ikad patite od nesanice, preporučam pustiti ovu pjesmu tako maštovitog naziva na repeat. Mislim kako u životu nisam vidjela čovjeka koji izgleda manje zainteresiran za pjevanje od ovoga.

Dora 1994. 

Valentina - Made in Europe


Ou jea, ovo je netko napisao i dao uglazbiti. Jedna od top 10 najgorih pjesama koje su se ikad našle na Dori (konkurencija je naprosto prevelika da ju svrstam u top3). Ljubav non-stop, made in Europe... Meni teče trash suza radosnica dok ovo slušam. Uživajte!

Dora 1995. 

Mucalo - Neka ljubav spaja nas

 

Na ples! Jel' plešete? Ajmo, ovu koreografiju bar nije teško naučiti. Mucalo je legenda, dvi godine zaredom nije osvojio ni boda, ali ga to nije pokolebalo na pohodu na Doru. Dvojila sam se staviti ovu pjesmu ili onu s Dore '94. (Mala, op.a.), ali ona je bila za nijansu manje trešasta. 

Marinela Malić - Mjesec je jak ko afrodizijak


Iz meni nepoznatog razloga nije bilo moguće ovu pjesmu, iako postoji na youtube-u dodati, ali svakako preporučam svim ljubiteljima hrvatske disco glazbe 90ih da ju poslušaju. Ako vas ovaj krasan naslov nije uvjerio kako uistinu želite ovo čuti, možda vas predomisle samo ovi kratki stihovi: "Naša roba je po plaži, razbacana svud je ima, gazimo je tabanimaaaaaa....".

Nina Badrić - Odlaziš zauvijek


O da, Nina Badrić je nekad jako loše pjevala. Nakon što čujete ovo neće vam biti jasno kako je uopće ostvarila ikakvu karijeru.

Dora 1996. 

Sandra Sagena - Ne želim biti dama


S ove Dore izdvojila sam samo jednu pjesmu - jednu, ali vrijednu. "Ne želim biti dama, dok kaplje noć i mazi moju put." Jesam ja to dobro čula? Nažalost, nema snimke sa same Dore (uz ovaj tekst i glas na pozornici kao rekvizit bi joj dobro došla štanga), ali ni spot nije za baciti.

Dora 1997.

Lana - Ti si super, ti si mrak


Još jedan klasik s Dore. "Ti si super, ti si mrak, tako dobar, tako jak! Sviđaš mi se bejbe, daj poljubi me u vrat!"

Bay bis - Boje ljubavi


Nažalost, ni ovu pjesmu ne mogu direktno okačiti u ovaj post. Isplati ju se poslušati jer konkurira za najgluplju pjesmu u svemiru. Ako ne vjerujete, samo pročitajte teskt:

Prvog dana malo smo se gledali
Drugog dana malo smo prošetali
Trećeg dana kad smo se poljubili
Glavu smo izgubili

Ispod mene zemlja se otvorila
O mama ja sam se zaljubila
Ne znam više što ću sama od sebe
Samo mislim na tebe

Žuto i plavo u srcu tvom
Zeleno i roza u srcu mom
Boje ljubavi svud oko nas
Želim samo čuti tvoj glas
Žuto i plavo u srcu tvom
Zeleno i roza u srcu mom
Boje ljubavi postoje
Jer ja tako volim te.

Jel' samo meni ova pjesma zvuči ovako malo gej? :)

Dora 1998.

Sanja Trumbić - Da bar vječno živimo


Živila ti meni vječno Sanja! Šteta što više ne snimaš uspješnice. Ova pjesma ulazi u moj top3 najsmješnijih pjesama s Dore.

Dora 1999.

Nikita - Kraljica noći



Nikita je jedna od legendi treša. Ne treba ju puno opisivati, sigurna sam kako svi znate njen opus.



Bilo je tu još minimalno desetak pjesama koje su zaslužile naći se ovdje, ali nažalost nisu dostupne na youtube-u. Nadam se da ste uživali koliko i ja i da ćete me podržati ako jednog dana pokrenem peticiju pod nazivom "Vratite nam Doru".

- 3.14 Čić









2 komentara:

  1. Hoću peticiju! Imaš moj potpis!

    Ti si super, ti si mrak :-D

    *pudingica

    OdgovoriIzbriši
  2. To ću negdje na jesen pokrenuti, taman kad bi trebali na HRTu razmišljati o novoj Dori. Drago mi je da mogu računati na potporu trešerica.
    :* pudinžice!

    3.14

    OdgovoriIzbriši