ponedjeljak, 25. ožujka 2013.

Košarice od lisnatog tijesta punjene vanilija/badem kremom i bananama

Što reći, a ne zaplakati!
Pogled kroz prozor me tjera u plač, ovo proljeće je izdajica svih proljeća, ovo proljeće je proljeće koje želim zaboraviti što prije.
Naravno, kad i ako se snijeg otopi.


Ipak, nešto ga čini podnošljivijim, cvijeće!
Tržnice i cvjećarne je preplavilo cvijeće i ja sam već na slatkim mukama koje izabrati, tulipane ili narcise ili možda zumbule i drenovac ili...pa zato najčešće napunim sve raspoložive vaze u kući, da se ne zamaram i ne tugujem. :D

Nakon što ispratim Uskrs, počinjem s sadnjom cvijeća na balkonu, sve proljetnice će biti moje :D

Jučer sam prvi puta ovog proljeća, na Cvjetnicu, ubrala cvijeće, slatke, male ljubičice, dojam mi je pokvario a tko drugi nego snijeg pod čijim sam ga okriljem i brala..

Svejedno, preslatke su :)





Jučer sam na brzinu morala i ispeći nešto slatko svojoj goroj polovici, jer gospodin ne priznaje čokolade i ostalu slatku konfeteriju pod desert :rolleyes: ,i onda me pitaju što pečem toliko kolača! :D



Uglavnom, to su bile košarice punjene kremom od vanilije i badema te bananama!

Vrlo jednostavan i brz recept, kad ste u stisci s vremenom,  i sastojci za njega su uglavnom uvijek dostupni u svakoj kuhinji ( ja uvijek imam bar jedan paket smrznutog lisnatog tijesta u zamrzivaču, upravo zbog ovakvih izvanrednih situacija, a lisnato je odlično i za slatka i za slana punjenja).



KOŠARICE OD LISNATOG TIJESTA PUNJENE VANILIJA/BADEM KREMOM I BANANAMA
 

Podloga

- 1/2 paketa lisnatog tijesta (250gr)

Tijesto razvaljati na pobrašnjenoj površini, izrezivati krugove i njima obložiti kalupiće koje ste prije premazali s tankim slojem maslaca.

Dno izbosti vilicom, prekriti s komadićem papira za pečenje te staviti nekoliko zrna graha kako se tijesto tijekom pečanja ne bi dizalo.

Košarice pecite na 180 stupnjeva oko 15 minuta.




Krema


Za kremu od badema:

- 70 gr maslaca

- 40 gr šećera

- 2 žumanjka

- 70 gr mljevenih badema

- 1 žlica amaretta


Maslac izraditi s šećerom, kad smjesa postane kremasta lagano umiješati žumanjke i amaretto te na kraju kuhačom umiješati bademe.

Ovu smjesu ćete dodati slastičarskoj kremi.


Slastičarska krema:


- 1/2 litre mlijeka

- 100 gr šećera

- 1 žumanjak

- 1 mahuna vanilije

- 50 gr gustina

- sok 1 limuna


Na laganoj vatri zakuhati mlijeko, dodati mu polovicu šećera i ostrugane sjemenke vanilije.

U drugoj posudi izraditi žumanjke s preostalim šećerom, kad smjesa postane pjenasta dodajte joj 4-5 žlica vrućeg mlijeka, gustin te dobro promješajte.

Smjesu dodajte ostatku mlijeka i kuhajte na lahanoj vatri par minuta dok ne zakuha.

Maknite s vatre i umiješajte limunov sok.


Ovoj kremi dodajte kremu od badema i dobro ih miješajući sjedinite.

Narežite 2-3 banane na kolutove i poškropite ih limunovim sokom.


Košarice punite s malo kreme, na koju posložite par kolutića banana, prelijte ostatkom kreme i ukrasite bananama i dodacima po želji.

Možete ih ukrasiti i tučenim slatkim vrhnjem.









                                                     
Vaša Mica Kuharica


Nema komentara:

Objavi komentar