srijeda, 27. veljače 2013.

Haljine s ovogodišnjeg Oscara, 2. dio


U prošlom dijelu, koji možete naći na linku, smo iskomentirale ovogodišnje dobitnice zlatnog kipića i nominirane za glavnu žensku ulogu.

Sad prelazimo na glumice nominirane za sporedne uloge, voditeljice i ostalu Oscar ženskadiju.


Sally Field

Nominirana za sporednu žensku ulogu
Haljina: Valentino


Mica Kuharica: Meni je haljina jedna od najboljih sa ovogodišnje dodjele. Make-up joj nije baš najsretniji, ali sve u svemu, jedno od najboljih izdanja.

Meow: Malo previše svega - previše volana, prevelik šlep, a inače volim crvenu boju i načelno nemam ništa protiv volana. Da nema ovog gigantskog šlepa koji je očistio crveni tepih, haljina bi bila odlična, ovako mi je jednostavno "too much".

Zverka: Haljina je lijepa, ali makeup i frizura ne baš. Pod frizura mislim na izrast i na sijede. To mi je baš pokvarilo ukupni dojam.

3.14 Čić: Treća u dugačkoj crvenoj Valentinovoj haljini na ovim Oscarima (uz Swank i Aniston). Njena je još najbolja od te tri, al doduše konkurencija joj je nikakva.


Helen Hunt

Nominirana za sporednu žensku ulogu
Haljina: H&M


Mica Kuharica: Prvo, haljina je gadna, devedesetih su sve maturantice i kume na svadbama imala identične haljine. Drugo, izgleda strašno neuredno, haljina i Helen, jel se Helen poseksala u limuzini prije nego što je izašla na crveni tepih pa je ovako izgužvana? Treće, koji je smisao furanja haljine od 200 dolara (oh, ja sam tako kul i prizemna i sad će svi da me vole) kad uz nju stavite nakit vrijedan nekoliko STOTINA TISUĆA dolara. Lejm.

Meow: Dosadna haljina, izgleda užasno neuredno. Možda nije prava ŽMK (žena-majka-kraljica), ali je barem mogla platiti nekome da joj opegla tu haljinu, zar ne? Tako skup nakit uz tako neurednu haljinu je dao onaj posebni "white-trash" štih. Jednostavno loše.

Zverka: Kad gledam ovu haljinu imam snažan poriv da ju zamolim da ju skine, samo da ju izglačam.

3.14 Čić: Super mi je kad se glumice prave socijalno/ekološki/kakogod osvještene i nabace haljinu od 70 kuna uz nakit od 700000 dolara. Da, sedamsto tisuća dolara nakita. Bezveze. Nijedno dijete u Africi neće ostati gladno jer je ona eto uzela najjeftiniju haljinu jer ionako haljine dobiju besplatno na poklon, dok za dijamante se ne bih okladila.


Amy Adams

Nominirana za sporednu žensku ulogu
Haljina: Oscar de la Renta


Mica Kuharica: Dosadno i već viđeno, ako ju gledam iz daljine podsjeća me na jednog poremećnog , histeričnog labuda iz Maksimira.

Meow: Oscar de la WTF-Amy-Adams? Ovo su Oscari, a ne Labuđe jezero. Uostalom, čak i da glumi u filmskoj verziji Labuđeg jezera, to jezero je očito toliko prljavo, da bi se Majčica Zemljica uplašila. Bespotrebno dug šlep, ružna boja. Imala je ona mnogo, mnogo boljih izdanja.

Zverka: Meni je boja na nekim slikama tako ružna, da imam dojam da je prljava. 

3.14 Čić: Haljina sama po sebi nije ružna, ali ova siva boja jest. Uostalom, ova haljina izgleda samo za nijansu boje drukčije od lanjske Penelope Cruz. Čemu im služe ti silni stilisti?!
  
Kelly Rowland

Voditeljica
Haljina:Donna Karan Atelier




Mica Kuharica: Donna Karan??? Ja mislila da je ova haljina iz kolekcije Borisa Kosmača 2001 godine, nosila je Stefani Hohnjec na reviji održanoj u Vatrogasnom domu.Svašta.

Meow: Mislim da je ovo uvjerljivo najružnija haljina koju sam vidjela na ovogodišnjim Oscarima, a pri vrhu ljestvice najružnijih haljina ikad. Ona inače ima odličnu liniju, no s ovom haljinom izgleda nekako grbavo, pogotovo u području bokova. Uopće nije problem u Kelly, mislim da ovaj crno-bijeli horor nikome ne bi dobro stajao. Krafna-na-kapi frizuru bolje da ni ne komentiram.

Zverka: Haljina mi se ne sviđa, a ovo "Angelina" izbacivanje noge mi je isfurano.  

3.14 Čić: Katastrofa. U ovakvo nečemu mogu zamisliti samo Barbaru Kolar kako vodi nešto subotom navečer na HTVu.


Kristin Chenoweth

Voditeljica
Haljina: Tony Ward



Mica Kuharica: Lijep kroj haljine. Samo to. Ovaj bijeli dio pari kao da se negdije naslonila na svježe okrečen zid. 

Meow: Lijep kroj haljine i dobro joj pristaje. Inače je visoka metar i ćevap, ali ovdje ne izgleda tako. Ovaj bijeli dio u kombinaciji sa šljokicama je too much, Tony je trebao izabrati ili jedno ili drugo - da je tako bilo, bio bi to pun pogodak, ovako je samo kroj prošao. Ona mi inače nije baš simpatična jer mi zvuči kao vjeverica na speedu i malo mi je friki ovaj osmijeh od 180 stupnjeva.

Zverka: Meni je ova haljina malo too much.

3.14 Čić: Ne znam, gledajući ostale haljine ova čak i može proći (iako bih joj poskidala pola šljokica), barem joj ne deformira figuru i za razliku od puno njih ne izgleda dodatno niže nego što jest (a valjda je niža od metar pedeset). Frizura je katastrofa i uz ovaj konstantan kes na licu mislila sam da joj je netko kosu toliko zategao da se ni fizički ne može prestati smijati.


Salma Hayek

Prezenterica
Haljina: Alexander McQueen



Mica Kuharica: Ništa posebno, vjerujem da bi haljina došla više do izražaja na nekoj ženi s više visine, Salma mi izgleda kao neka mini lutkica u njoj, neprirodno, valjda je i zato napravila ovu instalaciju na glavi, da djeluje koji cm više, ali nije upalilo. I da, izgleda mi kao zločesta maćeha iz sapunica. Madastra maldita!

Meow: Kroj haljine je odličan i dobro joj stoji, jedino mi nije jasan ovaj zlatni Schanzov ovratnik. Valjda joj je glava zbog frizure toliko teška da je jednostavno morala staviti potporanj, da joj se vrat ne slomi. Make-up dobar, Salma je baš komad i pol.

Zverka: Sviđa mi se haljina i lijepo joj stoji, jedino bih Jovanka - frizuru promijenila, jer imam dojam da joj je glava prevelika s obzirom na tijelo.

3.14 Čić: Meni najdraža haljina ovih Oscara. Jednostavna, a posebna i genijalno prati liniju tijela.


Stacy Keibler

Pratnja
Haljina: Naeem Khan


Mica Kuharica: Lijepo i jednostavno, dobitna kombinacija!

Meow: Frizura mi se ne sviđa, ali haljina mi je super i odlično joj stoji. Ima odličnu figuru i očito zna istaknuti ono što je najbolje na njoj.

Zverka: Lajkam haljinu i kako joj stoji.

3.14 Čić: Ovo je trebala Halle Berry obući, a ne ono Versace sra... čudo. Nemam pojma čime se ova ženska bavi, osim što šeta po fancy događanjima ruku pod ruku s Georgeom Clooneyjem, al bi izgledom bila dobra Bond djevojka.


Nicole Kidman

Prezenterica
Haljina: L'Wren Scott


Mica Kuharica: Joj što me nervira! I ona i njena kolegica Naomi Watts aka Silverfish, tko koga kopira, uvijek su iste ili slične...Za nijansu bolja od Silverfisha, ali Nicole, stari se, nije više ni za tebe sve. :(

Meow: Meni ovo čudo od haljine izgleda kao da je bilo potpuno zlatno, ali da ju je netko polio katranom taman prije izlaska na crveni tepih. Također, Nicole je inače mršava, a kao i Kelly, u ovoj haljini izgleda nekako grbavo u području bokova i trbuha. Jako, jako loše, uz bok sra "haljini" koju je odjenula Kelly Rowland.

Zverka: Na ovoj manjoj slici mi izgleda kao da je dio haljine od lateksa.

3.14 Čić: Nicole nije otkrila blagodati trovremenskog Tafta, barem sudeći po frizuri. A haljina šljašti li šljašti i loše... Sviđa mi se samo ovaj dio ispod koljena.


Zoe Saldana

Prezenterica
Haljina: Alexis Mabille Couture


Mica Kuharica: Kako loše, najgora haljina definitivno! I te sandalice, jao ovo ni Dragana Mirković ne bi obukla. Užasnuta sam!

Meow: Jao, demantiram samu sebe. Ovo je ipak za nijansu gore od haljine Kelly Rowland i katranskog užasa Nicole Kidman. Ja bih rekla da je Zoe došla vremeplovom na crveni tepih, a da je vremeplov imao grešku u radu i ispljunuo jadnu Zoe s odjećom koja je sastavljena od hit komada nekoliko desetljeća. Ulažem 100 kuna da se Zoe zamjerila stilistici nekom prilikom jer ne mogu vjerovati da zaista postoji osoba koja je složila ovu kombinaciju i iskreno pomislila "wow, ovo je super", a da nema ozbiljnih problema s vidom. Mislim da bi ovo bilo too much i za Josipu Lisac, a ona stvarno sve može isfurati.

Zverka: Lijepa cura, ružna haljina. Bonus je ovaj remen koji me asocirao na onaj Zvonimirove majke (znat će gledatelji/ce Ljubavi na selu).

3.14 Čić: Užas je preblaga riječ za ovo. Nije mi jasno kako joj neki ozbiljni modni kritičari komplimentiraju na hrabrosti (i to ne sarkastično). Možda hrabar izbor, ali ne i pametan. Bapski kroj, neviđeno ružan prorez, tragične natikače, ovaj remen bez ikakve funkcije... Ne znam što mi je gore. Frizura je standardno bezveze. Nadam se da ne posjećuje frizere, jer za ovako beživotan izgled stvarno bi bilo grijeh platiti i kune (kamo li tisuće dolara).


Sandra Bullock

Prezenterica
Haljina: Elie Saab


Mica Kuharica: Haljina je ok, ništa posebno, ali frizura je bezveze, samo sakrila to lijepo lice kao Marisol. Iako Marisol nije imala lijepo lice.

Meow: Pomalo dosadan look, ali sve u svemu nemam nekih većih prigovora. Kroj joj lijepo pristaje, haljina je malo zavjesasta, ali može proći. Nije loše, no sutra se ovog looka više neću ni sjećati.

Zverka: Haljina može proći, ali ovaj kur..., pardon, leptir u kosi je bezveze. Mijenjala bih joj frizuru.

3.14 Čić: Još jedna deja vu haljina. Nakon Zoeine je doduše melem za oči.

Ne, nama ni dva posta o haljinama nisu dovoljna, već smo to protegnule na tri. :)
Koja je vama najbolja haljina iz ovog dijela, a koja najgora?

Vaše Grumpy Čke
 
    

2 komentara:

  1. klunijeva curica je oki doki a najviše me muči ova sally s početka i to zato jer ne znam jel mi se sviđa ili ne. Haljina ne djeluje loše kao malo duže gledaš u nju ali crvena boja je sama po sebi detalj tj dovoljna jer ju ne možeš ne zapaziti i kad ona ima još sto jedan detalj uz sebe izgleda kičasto i pretjerano. Mislim da je onaj šlep previše i da je valentino (odnosno mladi ljudi koji kreiraju za njega) trebao sasiti ljepše volane.

    OdgovoriIzbriši
  2. nikol kidman - kao da se napila u slavonskim svatovima i ujutro došla na audiciju za aliena u kostimu u vlastitom aranžmanu ;D

    OdgovoriIzbriši