ponedjeljak, 21. siječnja 2013.

Ajvančići koje bih htjela za ljubimce, al ne ide

Postoji mali milijun slatkih životinja, ali na moju veliku žalost, one meni najslađe nisu za ljubimaca. Evo vam kratki pregled životinja koje bih mazila i pazila i brinula se o njima, makar neke izgledaju kao sušta suprotnost grumpy mački.

1. QUOKKA
                                                                           Izvor

Zašto želim quokku?

Ovaj mali tobolčar (veličine kućne mačke) izgleda kao da se vječito smije. Pogledajte samo to lice i dan vam je odmah ljepši. Ovo je jedna od rijetkih životinjica kojoj bih bez problema dopustila boravak na mom krevetu.

Zašto ne mogu imati quokku?

U pitanju je zaštićena vrsta koja živi na jako ograničenom području u Australiji. Ako me ikad put nanese na zapad Australije, potražit ću jednu i igrat ćemo se cijeli dan.

2. KINKADŽU

                                                                            Izvor

Zašto želim kinkadžua?

Zaljubila sam se u ove medene medvjediće (takav im je nadimak, nisam ga sama izmislila) na prvu sliku. Šta ću, slatki su. Također, slična im je narav mojoj - to su drage životinje, koje se vole igrati, al ni slučajno ih ne dirajte dok spavaju.

Zašto ne mogu imati kinkadžua?

Kinkadžuu treba puno prostora i svačim nečim egzotičnim se hrani. Da živim u centralnoj ili južnoj Americi, bio bi moj.

3. PINGVIN

                                                                             Izvor

Zašto želim pingvina?

Svejedno koji pingvin je u pitanju, svaki je krasan. Pogotovo su slatki kad se skupi njih puno i pingvinaju se. Pingvinanje u mom riječniku označava onu radnju stiskanja uz najbliže ljude/pingvine oko vas u pokušaju ublažavanja hladnoće.

Zašto ne mogu imati pingvina?

Ne pada mi napamet smrzavati se kako bi ljubimcu temperatura bila optimalna. Također, mislim da bi mi trebao kakav bazen. Ja ne posjedujem bazen.

4. MERKAT

                                                                            Izvor


Zašto želim merkata?

Zato što je to Timon i pjevala bih mu po cijeli dan Hakuna Matata. Želim merkate i zato što su poput mene u stanju zaspati dok stoje.

Zašto ne mogu imati merkata?

Merkati su društvene životinje, a imati nekoliko merkata je već zahtjevno. Nadalje, žive u brlozima. Jest, ja ne volim čistiti, al baš imati brloge po kući neću. Hrane se miševima, jednodnevnim pilićima, cvrčcima, brašnarima, kuhanim jajima i voćem. Nažalost, dok god pet shopovi ne budu opskrbljeni prehranom za merkate, meni ovo zvuči prekomplicirano.

5. TASMANIJSKI VRAG

                                                                           Izvor

Zašto želim tasmanijskog vražićka?

 Odgovor je vrlo jednostavan. Kao i sve ostale životinje na listi i ova izgleda izrazito slatko.

Zašto ne mogu imati tasmanijskog vraga?

Da se citiram: "Kao i sve ostale životinje na listi i ova izgleda izrazito slatko." Ključna riječ u ovoj rečenici jest izgleda. Naime, razlog imenu jest što, ma koliko mali i slatki bili, zvuče kao su ih opsjeli Belzebub, Leviatan, Lucifer i sva ostala sila demona kojima ne znam ime. Osim ako vam zvukovi koji se mogu čuti samo prilikom egzorcizma nisu posebno dragi, bježite od ovih slatkih stvorenja glavom bez obzira.

I posljednja na listi:

6. TRČKA ŠKVRŽULJA

                                                                            Izvor

Zašto želim trčku škvržulju?

Kratko i jednostavno - ovo je najneizgovorljivija životinja u našem jeziku. Volim mučiti strance koji pokušavaju naučiti hrvatski pokušajem izgovora ovog hajvana.

Zašto ne mogu imati trčku škvržulju?

Ne znam nikoga tko posjeduje ovu životinju, a nisam posebno sposobna za držanje neobičnih ljubimaca. Također, trčke vole velike otvorene poljoprivredne površine. U skorije vrijeme, bolje rečeno nikad, ne planiram imati svoju veliku poljoprivrednu površinu jer stvarno ne znam što bih s njom. Ja sam gradsko dijete i volim kupiti svoju hranu prskanu svim i svačim. Nisam u stanju brinuti se ni kaktusu, a kamo li obraditi cijelu povšinu nečega.


Eto, toliko o mojim nesuđenim ljubimcima. Za mene su izgleda ipak ribe, hrčci i slični klasični mali hajvani.

Sviđaju li se i vama neke neobičnije životinje ili ih možda imate? Kako izlazite s njima na kraj?

Do idućeg posta pozdravlja vas 3.14 Čić!








Nema komentara:

Objavi komentar